| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Programy dla firm > Profit CRM (testowa)

Profit CRM (testowa)

Rozbudowany program służący do wspomagania procesów przedsiębiorstwa, w szczególności zarządzania relacjami z klientami.

W skład Profit CRM wchodzi szereg modułów (Podmioty, Kontakty personalne, Organizer, Notatki, Magazyn Plików, Korespondencja, Dokumenty Kontrolowane, CallCenter, Handel), które mogą być dobierane w zależności od potrzeb danej firmy. Program wyróżnia się elastycznością (menedżer wydruków, edytor własnych pól i filtrów, API - umożliwiające tworzenie własnych rozszerzeń do programu) i łatwością obsługi (zunifikowany interfejs, system powiązań, skróty, ostatnio otwierane, ProfitCRM na dziś).

Inne zalety to zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem danych (trzystopniowy system usuwania danych) oraz przydatny system automatycznych uaktualnień.

  • Podmioty - ewidencja firm i instytucji
  • Kontakty personalne - ewidencja pracowników firm oraz osób indywidualnych
  • Organizer - zarządzanie czasem pracy
  • Notatki - gromadzenie różnego rodzaju notatek
  • Dokumenty kontrolowane - nadzorowanie fizycznych dokumentów firmy np. umów z klientami (lokalizacja dokumentu, skan, ważność, powiadomienia o upływającym terminie ważności)
  • CallCenter - wspomaganie telefonicznej obsługi klienta (notatki z rozmów, współpraca z telefonami obsługującymi MS TAPI, oraz analogami)
  • Handel - łatwe zarządzanie ofertami wysyłanymi do swoich klientów, możliwość indywidualnej konfiguaracji funkcjonalności do zawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu
  • Korespondencja - obsługa korespondencji konwencjonalnej oraz elektronicznej - automatyczne dołączanie kopii poczty e-mail do danych klienta, auto-adresowanie kopert, mailingi (wbudowany edytor o funkcjonalności MS Outlook), drukowanie książek nadawczych, etykiet, obsługa komunikacji wewnętrznej
  • Magazyn Plików - bazodanowy system plików / rejestr operacji z plikiem, pamiętanie poprzednich wersji, obsługa TWAIN-a, wiązanie plików z innymi obiektami w systemie)
  • Projekty - realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu, planowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt'a, korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia i zakończenia projektu, poziomu kosztów i etapów z rzeczywistymi wynikami
  • Serwis - przeznaczony głównie dla firm, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Możliwość nawigacji urządzenia po numerze seryjnym

Pobierz: Profit CRM

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Emil Kowalski

www.asib.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »