| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Programy dla firm > OKAY CRM (testowa)

OKAY CRM (testowa)

Jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.

Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi.

OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

  • Zarządzanie wiedzą o kontrahentach - gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów. 
  • Historia kontaktów - gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem.
  • Zarządzanie dokumentami - gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów. 
  • Baza dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów.
  • Delegowanie zadań - przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta. 
  • Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów. 
  • Zarządzanie projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie. 
  • Zarządzanie listami - tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.). 
  • Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych. 
  • Współpraca z Ms Office - umożliwia między innymi emailing seryjny oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport emaili.
  • Deduplikacja danych - inteligentne wyszukiwanie duplikatów kontrahentów bez względu na to w jaki sposób zapisano nazwę kontrahenta.
  • Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM. 
  • Możliwość dostosowania widoku pracy - Jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, aktywności czy zadań w Formularzu Głównym. 
  • System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.).
  •  Pola wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych.
  • Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych.
  • Integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem - OKAY CRM w wersji 1.3 umożliwia współpracę z wieloma systemami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwem (CDN Optima, WF-Mag, HermesSQL, SubiektGT oraz z innymi na życzenie).  
  • Import Emaili - System umożliwia regularne importowanie danych (wiadomości email) ze Skrzynki Odbiorczej oraz Wysłanych Elementów programu MS Outlook (Inbox, Sent Items). 
  • Zadania i terminy w kalendarzu - Każde wprowadzone do OKAY CRM zadanie może być jednocześnie widoczne w kalendarzu lub na liście zadań programu MS Outlook. Wymaga to jednego kliknięcia myszki. 
  • Wysyłanie emaili - Kliknięcie myszką w jakimkolwiek miejscu programu na adres email powoduje automatyczne utworzenie nowej wiadomości emaila.
  • Współpraca z Microsoft Excel - Dane na temat kontrahentów przechowywane w arkuszach programu Microsoft Excel mogą uzupełnić tworzoną bazę danych.
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

PolishProperty.eu

PolishProperty.eu to portal zajmujący się kompleksowo rynkiem nieruchomości w Polsce i pozostałych krajach UE.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »