| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Programy dla firm > Dynamics CRM (testowa)

Dynamics CRM (testowa)

Microsoft Dynamics CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami.

Program umożliwia tworzenie i wgląd w obraz relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc. W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta.

System został zintegrowany z programem Microsoft Office Outlook, współpracuje także z pozostałymi aplikacjami pakietu Office oraz Office SharePoint Server 2007. Wersja ewaluacyjna umożliwia przetestowanie wszystkich funkcji produktu przez 90 dni. Istnieje możliwość płynnego uaktualnienia do wersji pełnej z zachowaniem wszystkich danych (pod warunkiem, że uaktualnia się do równorzędnej lub bogatszej edycji funkcjonalnej).

  • segmentacji klientów
  • planowania i prowadzenia kampanii
  • usuwania i weryfikacji danych
  • analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
  • współpracy przy obsłudze procesów związanych z kampaniami marketingowo – sprzedażowymi
  • współdzielenia informacji.
  • więcej potencjalnych klientów i więcej udanych transakcji
  • Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji.
  • zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
  • zarządzanie procesami handlowymi
  • zarządzanie kontraktami
  • zarządzanie obszarami sprzedaży
  • analizowanie i prognozowanie sprzedaży
  • dostęp do danych w systemie przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
  • szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cenników ofert.
  • Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowanie działań z wyprzedzeniem, efektywna obsługa klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładająca się na dochodowość firmy w długim okresie. 
  • zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w firmie
  • zarządzanie relacjami
  • zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
  • zarządzanie bazą wiedzy
  • planowanie usług
  • definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
  • raportowanie i analizowanie świadczonych usług.

Pobierz: Microsoft Dynamics CRM

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Aleksandra Chrzanowska

Zastępca Dyrektora Departamentu Rozwoju Biznesu w ING Lease.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »