| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Programy dla firm > CRM Berberis Minima (bezpłatna)

CRM Berberis Minima (bezpłatna)

CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - CRM Berberis firmy BMS Creative.

W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej.

Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji.

  • Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
  • Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
  • Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
  • Możliwość definiowania powiązań pomiędzy podmiotami (firmami, osobami)
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Dostęp do danych adresowych Berberisa w MS Outlook (poprzez serwer LDAP)

Rejestrowanie kontaktów handlowych

  • Przechowywanie informacji o zdarzeniach
  • Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
  • Graficzna wizualizacja procesów (sekwencji powiązanych zdarzeń)
  • Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
  • Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
  • Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
  • Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza

Grupowanie zdarzeń w sprawy

  • Przechowywanie informacji o sprawach
  • Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji

Grupowanie spraw w projekty

  • Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych klientów
  • Hierarchiczna wizualizacja projektów
  • Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Ganta)
  • Eksport informacji do programu MS Project

Wysyłanie korespondencji seryjnej

  • Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty)
  • Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
  • Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
  • Współpraca z dowolnym programem pocztowym

Wbudowany klient poczty elektronicznej

  • Wykorzystujący motor Gecko firmy Netscape
  • Standardowy wygląd i duża łatwość obsługi
  • Automatyczna identyfikacja nadawców
  • Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
  • Wygodna książka adresowa
  • Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office

Współpraca z oprogramowaniem Skype

  • Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
  • Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej

Archiwizacja dokumentów

  • Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
  • Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
  • Współpraca ze skanerem

Pobierz: CRM Berberis Minima

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Maziarz

Adwokat w UK (solicitor)

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »