| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Firmowa strona WWW > Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu.

Kilka ciekawych przykładów mikrostron znajdziecie poniżej:

B2C

http://www.porschefamilytree.com/#/family-tree/story/11390

http://www.toyota-screensaver.ru/

B2B

http://business.motorola.com/publicsafety/secondnature/site.html

Non Profit

http://www.energyrealities.org/

CRM – filozofia biznesu, czy trend?

Mając mikro lub małą firmę możesz zaangażować się w najbardziej przyziemne sprawy tj. wspieranie działalności schroniska dla zwierząt, wspomaganie akcji charytatywnych, czy uczestniczenie w happeningach organizowanych dla poprawy jakości życia w regionie. Z tego powodu możesz opracować własną mikrostronę. Najprostszą, z przekazem trafiającym do Twojej grupy docelowej (nie zawsze kreatywnie oznacza dużo, kolorowo i logo nie zawsze musi się obrać :)

Istotne jest Twoje proste, naturalne zaangażowanie – ludzie muszą je zrozumieć i poczuć, że wkładasz naprawdę siebie, a nie tylko chcesz sprzedać swój produkt czy markę. I zapomniałbym: jeden, dwa, czy cztery razy nie wystarczą. Musisz to robić konsekwentnie i długoterminowo. No chyba, że jesteś innego zdania...

Kamil Jarosz

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Marlena Skiba

Dyrektor Zarządzający w firmie Usługi Doradcze Smart Solutions

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »