| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Firmowa strona WWW > Dziennikarstwo mobilne

Dziennikarstwo mobilne

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery.

Rozwój firm telekomunikacyjnych i branży IT ma duże znaczenie dla wydawnictw i dziennikarstwa internetowego.

Mobilny dostęp do Internetu i płatnych treści jest ważnym źródłem dochodów dla wydawnictw, prognozuje się wzrost dochodów w kolejnych latach. Rozwój rynku internetowego jest niezbędny dla budowy społeczeństwa informacyjnego, planowane są dalsze inwestycje w ten sektor.

Zobacz: Obowiązki przedsiębiorcy przy zawieraniu umowy na odległość

Firmy działające w sektorze mobilnego Internetu są ważnym współpracownikiem dla wydawnictw. Rozwój rozwiązań IT jest najważniejszym elementem dla wprowadzenia rynku informacji mobilnej oraz dochodów wydawnictw.

Zachowanie klientów sieci komórkowych oraz zainteresowanie nowymi produktami jest ważne dla rozwoju sieci informacji oraz wydawnictw.

Najważniejszym kryterium dla czytelnika jest dostępność do wybranych informacji oraz możliwość świadomego korzystania z nich. Spersonalizowane informacje są pozytywnie odbierane przez czytelników.

Zobacz: Start-up – szansa dla internetowych przedsiębiorstw

Wybór sposobu i zakresu korzystania z sieci informacji jest elementem polityki wydawnictw, wykorzystywane przez firmy oraz internautów. Wprowadzenie Internetu mobilnego na szeroka skale opiera się o politykę personalizacji. Dziennikarstwo mobilne jest zależne od rozwoju branży IT oraz sektora komunikacji.

Wprowadzenie dziennikarstwa mobilnego oraz udostępnianie wybranych treści czytelnikom to kolejny etap dla społeczeństwa informacyjnego i rynku informacji.

Zobacz: Sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Kietlińska

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »