| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Firmowa strona WWW

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Aktualizacja: 07.03.2013

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu. »

Dziennikarstwo mobilne

Aktualizacja: 15.01.2013

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery. »

Start-up – szansa dla internetowych przedsiębiorstw

Aktualizacja: 29.11.2012

"W młodych nadzieja”, jednak nie tylko ludzie młodzi są zauważalni w Internecie. Świat wirtualny uatrakcyjnia się z dnia na dzień, toteż e-firma nie jest już żadną nowością. Start-up to najlepszy start w swoją własną przyszłość. »

Założenie strony internetowej a podatki

Aktualizacja: 26.11.2012

W poniższym artykule przedstawię podatkowe aspekty założenia własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach trudno bowiem wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie posiada własnej strony internetowej. »

Tani hosting dla firmy - który wybrać?

Aktualizacja: 10.09.2012

Oferty taniego hostingu zawładnęły rynkiem. Dowiedz się na co uważać decydując się na tani hosting. »

Tworzenie strony internetowej a przepisy prawa

Aktualizacja: 24.05.2012

Tworzenie strony internetowej, niezależnie od jej przeznaczenia, wiąże się z powstaniem praw i obowiązków. O jakich zobowiązaniach mowa? Ekspert wyjaśnia jakie przepisy znajdują zastosowanie do problemów związanych z tworzeniem strony www. »

Co irytuje użytkownika na stronie internetowej?

Aktualizacja: 24.05.2012

Decydując się na założenie firmowej strony internetowej musimy pamiętać o przestrzeganiu prostych zasadach, które pozwolą nam zbudować serwis wolny od elementów frustrujących potencjalnych klientów. O jakich regułach mowa? Przeczytaj. »

Czy zmieniać istniejącą już firmową stronę internetową?

Aktualizacja: 24.05.2012

W ciągu ostatnich kilku lat internet rozwija się w zadziwiająco szybkim tempie. Co rusz pojawiają się nowe technologie, nowe standardy projektowania stron internetowych, nowe funkcjonalności. Zmieniają się normy obejmujące ogólny wygląd witryn, style, szatę graficzną oraz kanony Web usability. Mimo to wielu właścicieli serwisów internetowych nie widzi potrzeby dokonywania w nich zmian, uważając, że raz stworzona strona internetowa będzie spełniać swoje zadanie niezależnie od poziomu rozwoju internetu. »

Inwestujemy w stronę WWW. Czy to inwestycja w przyszłość firmy?

Aktualizacja: 24.05.2012

Czy wiesz, że firmowa strona internetowa to jedna z form reklamy w Internecie? Strona WWW ma również funkcje sprzedażowe, jak i brandingowe. Ile zatem trwa stworzenie takie strony oraz jakie koszty możemy ponieść?  Czy taka inwestycja w stronę firmową przyniesie nam realne zyski? Na te i inne pytania odpowiedzi udzieli ekspert e-marketingu. »

Jak właściwie eksponować domenę?

Aktualizacja: 24.05.2012

Każda firma, która chce zaistnieć również w Internecie powinna zastanowić się jak wyeksponować swoja domenę. Odpowiednie przedstawienie adresu www na kreacjach reklamowych może przyczynić się do wzrostu serwisu WWW, a co za tym idzie zwiększenia dochodów przedsiębiorstwa. »

Jak odświeżyć firmową stronę WWW

Aktualizacja: 24.05.2012

Wchodząc do urzędu, biura chcesz być sprawnie obsłużony. Jednocześnie zwracasz uwagę na sam wygląd siedziby. Skrzypiące drzwi, bujające się krzesło lub odpadająca ze ścian farba nie sprawią profesjonalnego wrażenia. To samo dotyczy wizerunku firmy w Internecie - jak zatem odświeżyć firmową stronę WWW? »

Jak skonstruować witrynę produktową

Aktualizacja: 24.05.2012

Utrzymywanie spójnego e-wizerunku strony internetowej dotyczy w szczególności witryny produktowej. Nie można zapomnieć o jej kluczowych elementach. Ale co zamieścić na podstronach witryny? »

Jakie są filary strony internetowej kreującej e-wizerunek

Aktualizacja: 24.05.2012

Strona WWW jest tym, czym siedziba firmy czy galeria malarza, z tym że umiejscowiona w Internecie. Gdy tworzymy firmę, szukamy takiego lokalu, by łatwo go było znaleźć, by miał ładny wystrój i by można w nim było znaleźć towary lub ludzi, których się szuka. »

Z jakich elementów powinna składać się witryna firmowa

Aktualizacja: 24.05.2012

Budowa struktury witryny firmowej może mieć podstawowe znaczenie z punktu widzenia kreowania e-wizerunku. Co warto w niej umieścić, a czego należy unikać? Dowiesz się z poniższego artykułu. »

Jak funkcjonuje firmowa strona internetowa kreująca wizerunek

Aktualizacja: 24.05.2012

Dane teleadresowe, pozyskiwanie adresów e-mail, a także komentarze – to podstawowe elementy dbające o uczynienie strony interaktywna i przynoszącą korzyści marketingowe. Jak o te składniki zadbać? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Kaźmierczak

Radca prawny, ekspert w dziedzinie cywilnego postępowania sądowego i egzekucyjnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »