| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > e-sklep > 7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy.

Chcesz podwoić sprzedaż świąteczną? Czas świąteczny już tuż tuż, a ty zastanawiasz się co zrobić, aby w tym roku osiągnąć jeszcze większe zyski?

Przyczyń się do tego, aby twoi klienci nie robili zakupów w stresie, nie stali w długich kolejkach w przepełnionych sklepach. Dla ludzi będących na czasie zakupy przez Internet to optymalne rozwiązanie, a gdy inni są w stresie - oni z niecierpliwością czekają na nadchodzące święta i reakcje bliskich po rozpakowaniu ich wymarzonych prezentów!

Wykorzystaj ten czas, bo to twoja szansa na zwiększenie sprzedaży świątecznej oraz zadowolenia twoich klientów. A przecież o to w tym wszystkim chodzi. Przekonaj się, że sprzedaż świąteczna w e-commerce to twój sposób na większy obrót! Skorzystaj z siedmiu porad na podwojenie sprzedaży świątecznej.

1. Czas dostawy

Sam wiesz, że dla klienta czas realizacji zamówienia i otrzymania przesyłki do drzwi jest kluczowy w podjęciu decyzji o kupnie produktu. Informuj go więc na bieżąco. Jeśli jeszcze nie udostępniłeś swoim klientom opcji śledzenia przesyłki sprawdzając jej status na żądanie na stronie czy poprzez SMS, zmień to. Wielu Polaków robi zakupy przez Internet z racji tego, iż zakupiony towar przyniesiony zostanie do ich drzwi. Nie muszą chodzić, szukać, nosić toreb, wystarczy zamówić pożądany prezent i problem z głowy. A jeśli z przyczyn niezależnych od ciebie przesyłka nie dotrze na czas, zastanów się co zrobić, aby wynagrodzić to zawiedzionemu klientowi. Klient zadowolony to twoja chodząca reklama, więc zainwestuj w nią! Darmowa przesyłka? Kupon rabatowy na następne zakupy w twoim sklepie? W takich sytuacjach musisz mieć plan B.

2. Prezentacja produktu

Spójrz na oferowany towar z perspektywy klienta. Czytelny opis produktu, dobre zdjęcie, przejrzysta strona, to wszystko wpłynie na decyzję klienta o zakupie towaru. Jeśli w opisie widnieje napis „Prezent dla mamy” to na pewno przegra on z hasłem w stylu „Twoja mama zawsze chciała dostać taki prezent świąteczny”.

Nie dopuść do tego, aby po świętach zwrócono towar z powodu nietrafionego prezentu. Twoja strona internetowa to twoja wizytówka, więc spraw, aby opisy oferowanych produktów były szczegółowe, klarowne i wyczerpujące. Uaktualniaj opisy na bieżąco, przecież błędne zakupy to strata czasu nie tylko dla klienta, ale również i dla twojej firmy. Spraw, aby sprzedaż świąteczna notowała największe utargi, więc myśl jak twój klient, a będziesz ich miał więcej.

Zobacz również serwis: E-firma

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Sobaś

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »