| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > e-sklep > Agencja interaktywna – jak wybrać i na co zwracać uwagę?

Agencja interaktywna – jak wybrać i na co zwracać uwagę?

Jedną z najważniejszych decyzji, jakie stoją przez każdym przedsiębiorcą internetowym to wybór odpowiedniej agencji interaktywnej. Czym w ogóle zajmuje się taka agencja? Otóż przenosi ona naszą wizję biznesu w świat wirtualny. Jest ona odpowiedzialna za odpowiednią kreację strony, za procesy biznesowe oraz za to, jak będziemy odbierani przez klientów. Jak wybrać taką agencję i na co zwracać uwagę?

Jeszcze przed wyborem odpowiedniej agencji interaktywnej musimy sobie zdać sprawę, że nikt nie zrobi niczego za nas w 100 procentach. To do nas będzie należało podejmowanie najważniejszych decyzji, zarówno w wyborze agencji, jak i w późniejszej współpracy. Do zadań agencji należy przede wszystkim zrozumienie tego, jak działa nasz biznes, jakie ma problemy i potrzeby. Agencja nie będzie za nas myślała i decydowała, gdyż to nasze zadanie. Do zadań agencji należy przede wszystkim przeniesienie naszej wizji na grafikę i technologię. Warto o tym pamiętać.

Największą zaletą agencji interaktywnych to przede wszystkim doświadczenie w prowadzeniu e-biznesów. Nie jesteśmy pierwszą firmą, która udaje się do takiej agencji, dlatego też potrafią oni zrozumieć nasze potrzeby i sprawnie przenieść je do świata wirtualnego. Tak czy inaczej, zanim jeszcze podejmiemy współpracę z jakąkolwiek agencją powinniśmy poznać opinie na jej temat, jej sukcesy a także porażki. Warto popytać wśród znajomych lub innych graczy na rynku (najlepiej z innej branży, gdyż konkurenci mogą nam źle doradzić), z kim warto połączyć siły i powierzyć nasz e-biznes.

Zobacz również: Poprawa jakości ruchu w sklepie – reklama video idealną receptą?

Warto również sprawdzić, czy agencja interaktywna zagwarantuje nam osobistego, stałego opiekuna, który będzie z nami stale współpracował. To swego rodzaju pośrednik między nami, a agencją interaktywną. Od jego doświadczenia zależeć będzie również to, jak przekaże on naszą wizję swoim współpracownikom w agencji. Odpowiednie zrozumienie i myślenie tym samym torem może zapewnić ogromne sukcesy i stworzenie e-biznesu w 100 procentach według naszych wytycznych.

Wybierając agencję warto spytać się o to, nad iloma projektami obecnie pracują oraz ilu pracowników liczy dana agencja. Warto pamiętać, że im większa liczba projektów, tym mniejsze może być zaangażowanie w nasz projekt. Z drugiej strony duża liczba projektów może świadczyć o dobrej jakości i popularności agencji. Tak czy inaczej, powinniśmy poświęcić jak najwięcej czasu na nasz projekt. Powinniśmy mówić o wszystkich pomysłach i wymaganiach gdyż to tak naprawdę od nas zależy końcowy efekt całego projektu. 

Sprawdź też: Jak działa reklama partyzancka i jaki ma wpływ na użytkowników?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Nina Sosińska

Rozwojem zawodowym zajmuję się już od 35 lat. Jestem nauczycielem, trenerem, coachem, facylitatorem i konsultantem. W 2004 roku otrzymałam zaszczytny tytuł laureatki konkursu „Dyrektor Personalny Roku 2004”. W roku 2006 wygrałam konkurs „Najlepsza Strategia HR” ogłoszony na konferencji Kadry. W 2006 roku założyłam więc własną firmę: HR High Touch. Od tego czasu pomagam konsultantom, trenerom, coachom i mentorom w planowaniu oraz w realizacji projektów rozwoju zawodowego poprzez dostarczanie im najbardziej rzetelnych i wszechstronnych narzędzi i rozwiązań. Uczę, jak je stosować. W mojej pracy stosuję najbardziej rzetelne i uniwersalne międzynarodowe narzędzia: • System Facet5 • Platforma Neurozmiany Momentor • Rozwiązania on-line służące zbieraniu opinii i ocen metodą 360 stopni oraz NeuroView (ocena poziomu zaufania w zespole metodą 180 stopni) Jestem autorką dwóch książek: „Magia Rozwoju Talentów” i „Magia Motywacji”. “Magia Rozwoju Talentów” została wyróżniona przez czytelników jako jedna z tych książek, które miały największy wpływ na ich rozwój zawodowy:

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK