| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > e-sklep > Agencja interaktywna – jak wybrać i na co zwracać uwagę?

Agencja interaktywna – jak wybrać i na co zwracać uwagę?

Jedną z najważniejszych decyzji, jakie stoją przez każdym przedsiębiorcą internetowym to wybór odpowiedniej agencji interaktywnej. Czym w ogóle zajmuje się taka agencja? Otóż przenosi ona naszą wizję biznesu w świat wirtualny. Jest ona odpowiedzialna za odpowiednią kreację strony, za procesy biznesowe oraz za to, jak będziemy odbierani przez klientów. Jak wybrać taką agencję i na co zwracać uwagę?

Jeszcze przed wyborem odpowiedniej agencji interaktywnej musimy sobie zdać sprawę, że nikt nie zrobi niczego za nas w 100 procentach. To do nas będzie należało podejmowanie najważniejszych decyzji, zarówno w wyborze agencji, jak i w późniejszej współpracy. Do zadań agencji należy przede wszystkim zrozumienie tego, jak działa nasz biznes, jakie ma problemy i potrzeby. Agencja nie będzie za nas myślała i decydowała, gdyż to nasze zadanie. Do zadań agencji należy przede wszystkim przeniesienie naszej wizji na grafikę i technologię. Warto o tym pamiętać.

Największą zaletą agencji interaktywnych to przede wszystkim doświadczenie w prowadzeniu e-biznesów. Nie jesteśmy pierwszą firmą, która udaje się do takiej agencji, dlatego też potrafią oni zrozumieć nasze potrzeby i sprawnie przenieść je do świata wirtualnego. Tak czy inaczej, zanim jeszcze podejmiemy współpracę z jakąkolwiek agencją powinniśmy poznać opinie na jej temat, jej sukcesy a także porażki. Warto popytać wśród znajomych lub innych graczy na rynku (najlepiej z innej branży, gdyż konkurenci mogą nam źle doradzić), z kim warto połączyć siły i powierzyć nasz e-biznes.

Zobacz również: Poprawa jakości ruchu w sklepie – reklama video idealną receptą?

Warto również sprawdzić, czy agencja interaktywna zagwarantuje nam osobistego, stałego opiekuna, który będzie z nami stale współpracował. To swego rodzaju pośrednik między nami, a agencją interaktywną. Od jego doświadczenia zależeć będzie również to, jak przekaże on naszą wizję swoim współpracownikom w agencji. Odpowiednie zrozumienie i myślenie tym samym torem może zapewnić ogromne sukcesy i stworzenie e-biznesu w 100 procentach według naszych wytycznych.

Wybierając agencję warto spytać się o to, nad iloma projektami obecnie pracują oraz ilu pracowników liczy dana agencja. Warto pamiętać, że im większa liczba projektów, tym mniejsze może być zaangażowanie w nasz projekt. Z drugiej strony duża liczba projektów może świadczyć o dobrej jakości i popularności agencji. Tak czy inaczej, powinniśmy poświęcić jak najwięcej czasu na nasz projekt. Powinniśmy mówić o wszystkich pomysłach i wymaganiach gdyż to tak naprawdę od nas zależy końcowy efekt całego projektu. 

Sprawdź też: Jak działa reklama partyzancka i jaki ma wpływ na użytkowników?

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

opti.pl

Księgowość online

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »