| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Reklamy Google na ulicach

Reklamy Google na ulicach

Na europejskich ulicach Google chce powalczyć o zwiększenie udziału Chrome w rynku przeglądarek. Po ugodzie Komisji Europejskiej z Microsoftem, dotyczącym możliwości wyboru przeglądarki w nowych systemach Windows szykuje się ostra batalia kto przejmie rzesze niezdecydowanych europejskich internautów.

Google w tym celu zainwestował w reklamy Chrome, które pojawiły na billboardach na ulicach oraz stacjach kolejki podziemnej w Londynie, Paryżu i Amsterdamie - informuje agencja Reuters. Firma postanowiła zaangażować do swojej kampanii także media tradycyjne, co niektórzy odczytują jako próbę nawiązania pozytywnego dialogu. Google jest bowiem szeroko krytykowana za swoje podejście do reklamy tradycyjnej.

Czy firmie uda się zwiększyć swój udział w rynku, szacowany obecnie na 5,2 procent? Marka Google jest silna, niektórzy mogą wyjść jednak z założenia, że co za dużo, to niezdrowo. Korzystanie z mnogości produktów i usług jednej tylko firmy może prowadzić do zbytniego od niej uzależnienia. Amerykańska firma stara się bowiem być obecną w każdym aspekcie internetowego życia.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tooba.pl

Projekty domów gotowych i garaży

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »