| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Na pomoc Haiti ruszyły portale społecznościowie

Na pomoc Haiti ruszyły portale społecznościowie

Infrastruktura telekomunikacyjna Haiti jest poważnie uszkodzona i wymiana informacji stała się prawie niemożliwa. Rozwiązanie i pomocną dłoń wyciągnęły portale społecznościowe.

Twitter stał się głównym kanałem wymiany informacji, Ushahidi zaś opracowało mapę cyfrową, która na bieżąco jest uaktualniana i obrazuje miejsca, które wymagają natychmiastowej pomocy. Google i Facebook z kolei tworzą na bieżąco listę osób zaginionych. Niektóre portale, które nie podały swoich danych ze względu na bezpieczeństwo przepływu informacji, otworzyły też swoje prywatne łącza satelitarne, by pomóc działającym na miejscu służbom.

Skype prześle wszystkim swoim użytkownikom na Haiti 2-dolarowe vouchery na rozmowy SkypeOut. Jeden voucher wystarczy na co najmniej godzinę połączeń do USA i innych krajów objętych globalną niską stawką lub na co najmniej 15 minut na połączenia z Dominikaną.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »