| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Dlaczego MySpace przegrał ?

Dlaczego MySpace przegrał ?

Jeszcze parę lat temu nikt nie słyszał o Marku Zuckerbergu i jego Facebooku. Wtedy to najmłodsze dziecko News Corp. -  MySpace prowadził w rankingu najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Dzisiejszą rzeczywistość wszyscy znamy, MySpace jest daleko w tyle i jest to wina zbyt małej liczby innowacji.

MySpace przestał udoskonalać swój serwis w momencie, gdy znalazł się na szczycie listy najpopularniejszych serwisów społecznościowych, tym samym oddając pole innym graczom na rynku: Facebookowi i Twitterowi. Taką tezę postawił niedawno Jonathan Miller z News Corp, właściciela portalu.

Na niedawnej konferencji dotyczącej Web 2.0 która odbyła się w San Francisco. Miller podczas przemówienia podkreślił wielkie znaczenie innowacji w zakresie serwisów społecznościowych wskazując jednocześnie, że właśnie tego zabrakło w szczytowym momencie popularność MySpace'a. "Każdy w firmie jest zdenerwowany, że nie udało nam się utrzymać pozycji na szczycie i że zatrzymaliśmy się w miejscu, kiedy to powinniśmy wykorzystać swoją ówczesną szansę" - podkreślił.

Źródło: Technologie.gazeta.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kosy

Ekspert, trener, konsultant, wykładowca uniwersytecki. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej. Doradztwem w zarządzaniu zasobami ludzkimi zajmuje się od ponad 15 lat, realizując różnorodne projekty z zakresu HR. Ma za sobą długoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach doradczych: Capgemini Ernst & Young, SHL Ireland, Hudson Global Resources, PWC. Zrealizował różnorodne projekty dla wiodących organizacji działających w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii (m.in. Accenture, Aer Rianta, AIB, Bank of Ireland, Dairygold, Lafarge, Oriflame, Sulzer, Ulster Bank). Autor artykułów publikowanych w Serwis HR, Personel i Zarządzanie oraz Rzeczpospolitej, a także pozycji naukowych i książkowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK