| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > MySpace ratuje się grami

MySpace ratuje się grami

Aby mieć szanse w starciu ze swoim największym rywalem Facebookiem, News Corp, właściciel popularnego serwisu MySpace, szuka sposobu aby przyciągnąć do siebie nowych użytkowników. Rozwiązaniem ma okazać się rozwój portalu w stronę platformy z grami video.

Zdaniem Jonathana Millera należący do New Corp serwis społecznościowy ma wszystko czego potrzeba, aby stać się popularnym centrum multimedialnej rozrywki. Firma chce skupić się teraz na ewolucji MySpace w stronę platformy z grami. Cały plan ma być rozwiązaniem, dzięki któremu portal powróci na pierwsze miejsce w swojej kategorii.

"Gry wideo to jeden z najpopularniejszych obszarów Internetu, w tej chwili znajduje się na trzeciej pozycji za komunikacją i wyszukiwaniem"- podkreśla Miller.
Szef News Corp, Rupert Murdoch, zaproponował ponadto wykorzystanie w serwisie materiałów wyprodukowanych przez inne komórki medialnej korporacji, m.in. popularne kanały telewizji FOX.

Warto przypomnieć, że w kwietniu tego roku Facebook posiadał liczbę 307mln aktywnych użytkowników, podczas gdy MySpace osiągnął wynik o blisko 200mln niższy. Nowe rozwiązania mają pomóc MySpace w zredukowaniu tej różnicy. Analitycy pozostają jednak sceptyczni, podając za przykład serwis Hulu, który mimo iż posiada w swoich zbiorach materiały pochodzące z popularnych stacji telewizyjnych to jednak znacząco przegrywa rywalizację z należącym do Google YouTube.

Źródło: Technologie Gazeta.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Igor Bąkowski

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »