| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Drogie awarie w telekomunikacji

Drogie awarie w telekomunikacji

Usuwanie awarii telekomunikacyjnej może słono kosztować. Niedawno, zapewne nie po raz pierwszy, przekonała się o tym Telekomunikacja Polska wydając w niecałe 2 tygodnie ponad pół miliona złotych na naprawy sieci telekomunikacyjnej - podaje Gazeta Prawna.

Burze przechodzące ostatnio nad Polską doprowadzają do uszkodzeń elementów radiowych. Właśnie w wyniku niekorzystnej aury między 21 czerwca, a 3 lipca 2009 r. Telekomunikacja Polska odnotowała aż 290 przypadków awarii, na których usunięcie wydała 550 tys. zł - podaje Gazeta Prawna.

W usuwaniu awarii udział brało od 20 do 30 grup, a średni czas usuwania awarii jednego węzła wyniósł ok. 6,5 godzin - poinformował GP Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. W sumie w ciągu 13 dni awarii uległo ok. pół tysiąca węzłów obsługujących łącznie ok. 200 tys. klientów (w tym niecałe 80 tys. użytkowników neostrady).

Na zakończenie warto przypomnieć, że w wyniku wyładowań atmosferycznych awarii ulegają bardzo często urządzenia należące do przeciętnego Kowalskiego.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Weronika Sierant

HR Manager w firmie Smart MBC

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »