| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > UPC Polska podsumowuje I kwartał

UPC Polska podsumowuje I kwartał

Wzrost prędkości usługi internetowej do 30 Mb/s przy zmniejszeniu kosztów za nią oraz sprzedaż usług szerokopasmowego internetu 22,5 tysiącom klientów - takie wyniki ogłosiła UPC Polska. W tym roku planowane jest wdrożenie usługi wideo na żądanie.

UPC Polska ma 410 500 klientów szerokopasmowego internetu, 155 600 klientów usług telefonicznych, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, w tym 122 600 telewizji cyfrowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

W ciągu pierwszego kwartału 2009 r. firma sprzedała 22 500 usług szerokopasmowego dostępu do sieci. Największy wzrost odnotowano w liczbie abonentów telewizji cyfrowej.

Ostatnio operator zwiększył prędkość usług internetowych do 30 Mb/s przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. W pozostałych usługach prędkość usług rosła wraz z ceną za nie. W tym roku planowane jest również wdrożenie usługi wideo na żądanie.

Źródło: DI

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Emilia Stawicka

Specjalista w obsłudze księgowej i kadrowo-płacowej firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »