| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Sklepy internetowe i serwisy społecznościowe – dobre połączenie?

Sklepy internetowe i serwisy społecznościowe – dobre połączenie?

Obecnie serwisy społecznościowe takie jak wszędobylski Facebook czy Twitter, a także Nasza-Klasa to prawdopodobnie najczęściej odwiedzane strony internetowe w sieci. Warto w tym momencie połączyć pewne fakty. Otóż aż 67 procent użytkowników serwisów społecznościowych jest w stanie kupić produkt, który polecają mu znajomi. Tak działa social shopping, a jego siła przekonuje coraz więcej polskich sprzedawców. Jak to wszystko działa?

Oprócz możliwości reklamy na serwisach społecznościowych, powstają również nowe platformy, które umożliwiają firmom założenie sklepu w tychże serwisach. Jednym ze sklepów, które działają na Facebooku jest Vobis. Sklep obsługiwany jest przez platformę InFlavo. Aby skorzystać z możliwości kupowania i usług sklepu, użytkownik musi przejść do aplikacji i zezwolić na dostęp do swoich danych. Po zaakceptowani aplikacji InFlavo, w serwisie wyświetla się lista dostępnych artykułów z możliwością wyszukiwania konkretnych produktów. Oczywiście listę można sortować według ceny i kategorii, podobnie jak w normalnym sklepie internetowym.

Zobacz również: Czytniki e-booków i e-papier – budowa i zasada działania

Wspomniany Vobis to pierwszy tak duży sklep, który otwiera się na Facebooka. A jak wynika z badań, jest to dobra platforma, która może wesprzeć e-commerce. Wróćmy do statystyk. Podaliśmy już, że przeszło 67 procent użytkowników Facebooka jest gotowa kupić produkt, który poleciliby im znajomi. Warto również wspomnieć o tym, że ponad 43 procent użytkowników śledzi na bieżąco przez FB aktualne promocje. Ponadto 51 procent użytkowników sieci społecznych twierdzi, że polecenie znajomych miało wpływ na ich decyzje zakupowe również w życiu realnym. Nie trudno się domyślić, jak silnym narzędziem marketingowym może być Facebook czy inny serwis społecznościowy.

Polecamy: Wady i zalety e-czytników - jak to wyąda w praktyce?

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Facebook, Twitter, a także Nasza-Klasa to prawdopodobnie najczęściej odwiedzane strony internetowe w sieci.
Facebook, Twitter, a także Nasza-Klasa to prawdopodobnie najczęściej odwiedzane strony internetowe w sieci.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ratalnie.com

Ratalnie.com to marka należąca do Lloyd Financial. Jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na łatwo dostępne pożyczki gotówkowe opierające się na polskim kapitale.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »