| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Blog firmowy

Blog firmowy w 2017 r. - co zrobić, by każdy go czytał?

Aktualizacja: 17.10.2016

Blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o dużym i wciąż jeszcze niewyczerpanym potencjale. Jakie trendy będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku? Co zrobić, by blog firmowy przynosił odczuwalne korzyści i budował markę firmy w internecie? »

Pod jakim adresem uruchomić firmowego bloga?

Aktualizacja: 18.11.2014

Właściwie dobrany adres może wzmacniać siłę marki, pomagać stronie w Google i pozyskiwać klientów. Jaki wybrać adres dla firmowego bloga? »

Czy vlogi to dobry pomysł na biznes?

Aktualizacja: 16.07.2014

Vlogi są coraz popularniejszą metodą na zwiększenie zarobków. Vlogerzy znajdują chwytliwe tematy, ciężko pracują i dzięki temu są w stanie zarobić na YouTube. Czy rzeczywiście vlog jest dobrym pomysłem na biznes? Czy stanowi jedynie hobby? »

Obowiązki prawne prowadzącego bloga

Aktualizacja: 18.07.2014

Każdy bloger powinien pamiętać o tym, że w cyberprzestrzeni prawo obowiązuje na takich samych zasadach, jak w tzw. realu. Poczucie anonimowości bywa złudne, łatwość wyrażania często kontrowersyjnych poglądów może rodzić odpowiedzialność, a jedno kliknięcie oznaczać zawarcie skutecznej umowy i zobowiązanie się np. do uiszczenia opłaty za daną usługę, co przy niechęci internautów do czytania regulaminów i innych pojawiających się na stronach informacji bywa niebezpieczne. Specyfika internetu oczywiście pociąga za sobą szereg komplikacji i kontrowersji, między innymi w zakresie egzekwowania obowiązujących przepisów, to jednak nie zwalniają z odpowiedzialności przed prawem. O czym powinien pamiętać bloger, żeby nie popaść w problemy z prawem? »

Jak przyciągnąć czytelników na blog firmowy? - 5 popularnych sposobów

Aktualizacja: 18.07.2014

Czy użytkownicy są w stanie w łatwy sposób odszukać treści, które publikujesz na blogu? Czy chcesz wypromować swoje artykuły pośród szerszej grupy odbiorców? Warto zadbać o to, aby treści obecne na blogu firmowym były dostępne dla jak największej liczby osób. W tym artykule, zapoznasz się z pięcioma sposobami na to jak przyciągnąć większą liczbę czytelników na blog. »

Jak sprawić, by czytelnicy wracali po więcej? - budowanie wartościowego bloga

Aktualizacja: 18.07.2014

Blogerzy często mają obsesję na punkcie liczb. Praktycznie codziennie sprawdzamy statystki stron, aby dowiedzieć się, ile nowych odwiedzin udało nam się uzyskać. Zbyt często rozpaczamy nad utratą kilku fanów na Twitterze czy Facebooku. Niestety, większość blogerów koncentruje się na niewłaściwych statystykach. Posiadanie bloga z dużą ilością odwiedzin to wartościowe aktywa, jednak najważniejsze jest to, jaki odsetek użytkowników regularnie powraca na Twoją stronę. »

Operacje NFC – niezbędne urządzenia i kwestie bezpieczeństwa

Aktualizacja: 31.08.2011

Zbliżająca się ekspansja technologii NFC może znacząco zmienić systemy płatności i nie tylko. Wystarczy tylko zbliżyć telefon z funkcją NFC do terminala płatniczego, aby zapłacić za zakupy. Co ciekawe NFC to nie tylko płatności, ale także czytniki etykiet czy możliwość wymiany danych. Poznajmy więc urządzenia niezbędne do NFC oraz zasady bezpieczeństwa. »

Operacje zbliżeniowe NFC – na czym to polega i jak działa?

Aktualizacja: 26.08.2011

Ostatnio coraz głośniej mówi się o technologii NFC, umożliwiającej komunikację na odległość do 20 cm. Z drugiej strony mało kto wie, czym charakteryzuje się ta funkcja i do czego dokładnie służy, nie mówiąc już o sposobie działania. Dowiedzmy się w takim razie, na czym polega technologia NFC i jak działa. »

Perspektywy i nadzieje związane z technologią NFC – czy to ma przyszłość?

Aktualizacja: 26.08.2011

Wiemy już czym są oraz jak działają operacje NFC. Trzeba przyznać, że jest to w pewnym sensie rewolucja na miarę kart płatniczych, które są na rynku już wiele, wiele lat. Jeśli technologia ta się sprawdzi, a jej bezpieczeństwo będzie na najwyższym poziomie, czeka nas prawdziwa rewolucja w płatnościach. Jakie perspektywy szerzy przed nami NFC? »

Co trzeba wiedzieć przed założeniem e-biznesu?

Aktualizacja: 16.06.2011

Wiele firm handlowych, które chcą rozszerzyć swoje wpływy i zamierzają wkroczyć na rynek internetowy popełnia już na starcie mnóstwo błędów. Dla większość przedsiębiorstw najważniejsze wydaje się odpowiednie oprogramowania do sterowania sklepem. Owszem, jest to istotne, ale nie najważniejsze. Odpowiednia technologia to połowa sukcesu. Co stanowi drugą połówkę? »

Jakie są największe zalety handlu internetowego?

Aktualizacja: 16.06.2011

Jeśli zastanawiamy się, jakie są największe zalety handlu w Internecie, w zasadzie odpowiedź może być dość prosta? Otóż sprzedaż w Internecie zwiększa przychody zmniejszając jednocześnie wydatki na obsługę klienta. Można powiedzieć, że w sklepie internetowym w dużej mierze klient obsługuje się sam. Czym jeszcze charakteryzuje się e-commerce? »

Jak zablokować strony, które przeszkadzają nam w pracy?

Aktualizacja: 07.06.2011

Samokontrola – brzmi nieco dziwnie, ale dla wielu osób jest to pojęcie obce, zarówno teoretycznie, jak i praktycznie. Wiele mówi się również o tym, aby kontrolować dzieci w Internecie. Niestety prawda jest taka, że również większość dorosłych wymaga kontroli. Jak więc pomóc sobie w zaoszczędzaniu cennego czasu w pracy? »

Kredyt technologiczny – czym jest i komu się przyda?

Aktualizacja: 07.06.2011

Już za dwa tygodnie, a dokładniej 20 czerwca rozpocznie się pierwszy nabór wniosków i udzielenie kredytu technologicznego, po wprowadzeniu nowych zasad jego przyznawania. Warto się tym zainteresować, gdyż do wykorzystania jest prawie 280 miliona złotych. A dla kogo przeznaczony jest ten kredyt i na jakich zasadach jest przyznawany? »

Czy jeden dobry pomysł na e-biznes wystarczy na kilka lat?

Aktualizacja: 31.05.2011

Już wiele razy pisaliśmy o tym, że nawet genialny pomysł na e-biznes nie przetrwa bez ciężkiej pracy i ogromnego zaangażowania. Widać to na przykładach największych branżowych graczy. Zaczynali z ogromnym potencjałem i świetnym pomysłem, ale tylko ciągła praca i rozwój doprowadziły do tego, że Facebook czy Google to obecnie najwięksi giganci w sieci. Jak więc nie zaprzepaścić swojej szansy i dobrze zrealizować swój pomysł? »

Czy w e-biznesie wystarczy zwabić klienta na stronę internetową?

Aktualizacja: 31.05.2011

Wielu posiadaczy stron internetowych z wypiekami na twarzy śledzi statystyki dotyczące odwiedzin strony. Bardzo często jednak liczba odwiedzin nie jest wprost proporcjonalna do korzyści, jakie powinna przynosić strona internetowa. Czym jest to spowodowane? Czy wystarczy zwabić potencjalnego klienta na stronę, aby ten dokonał zakupu naszych towarów lub usług? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Europejskie Centrum Konsumenckie

Pomoc prawna dla konsumentów w UE

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »