| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama

e-Firma

Technologia

Fundusze inwestują w polską spółkę rozwijającą produkty dla marketerów

Osiem milionów złotych zainwestowali Tim Schumacher oraz Warsaw Equity Group w rozwój Piwik PRO. Spółka obecna od trzech lat w sektorze IT jest liderem rozwiązań on-premises na globalnym rynku narzędzi dla marketingu. Każdego roku firma zwiększa swoje przychody średnio o 85%, a z jej produktów korzystają największe koncerny z Europy i USA. »

Blog firmowy

Blog firmowy w 2017 r. - co zrobić, by każdy go czytał?

Blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o dużym i wciąż jeszcze niewyczerpanym potencjale. Jakie trendy będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku? Co zrobić, by blog firmowy przynosił odczuwalne korzyści i budował markę firmy w internecie? »

Sprzęt biurowy i sieci

Małe firmy a cyfrowa transformacja

Cyfrowa transformacja wpływa na strategię prowadzenia biznesu, kreowanie nowych produktów i usług oraz obsługę klientów. Digitalizacja to już nie moda czy ciekawostka, ale konieczność, jeśli myśli się o skutecznym budowaniu konkurencyjnej przewagi na rynku. Dotyczy to nie tylko dużych i średnich firm, ale również tych najmniejszych »

Telefony firmowe

Od 1 stycznia 2013 spadną ceny połączeń telefonii komórkowej

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej określił obowiązki regulacyjne i nowe stawki rozliczeń hurtowych dla siedmiu operatorów telefonii komórkowej w zakresie usługi zakańczania połączeń głosowych. Od 1 stycznia 2013 roku obniżone stawki MTR zaczną obowiązywać w rozliczeniach międzyoperatorskich. »

Programy dla firm

Internet narzędziem wspierającym sprzedaż

Każde przedsiębiorstwo handlowo-usługowe korzysta z oprogramowania, które wspiera sprzedaż. Od czasów kiedy Internet nie był jeszcze tak powszechny, sporo się jednak zmieniło. Przeskok na programy okienkowe był dużym krokiem w przyszłość i przyniósł szereg korzyści, bez których dzisiaj nie wyobrażamy sobie pracy. Jednym z takich plusów jest możliwość zdalnego dostępu do bazy danych, z każdego miejsca na świecie. I to zarówno przez przedsiębiorcę oraz jego pracowników, jak i przez kontrahentów. »

Reklama w Internecie

Sprzedaż przez internet - marketing ukierunkowany na kobiety

Obecnie w Polsce z sieci internetowej korzysta 24,82 mln użytkowników, z czego 10,98 mln to kobiety. Połowa internautek wykorzystuje sieć, by dowiedzieć się więcej o markach i cenach, a jedna trzecia – by dokonać zakupu ulubionego produktu kosmetycznego. Dokonując sprzedaży przez internet, na pewno warto prowadzić marketing online ukierunkowany na kobiety. »

Polecane strony WWW

Jak stworzyć wizytówkę profilu na portalu Nasza Klasa?

Dość ciekawą i niestety rzadko docenianą przez użytkowników funkcją jest narzędzie do tworzenia wizytówek, które mogą być skrótem do naszego profilu. Link do wizytówki możemy umieszczać na forach dyskusyjnych lub przesyłać za pomocą komunikatora. Oprócz tego, wizytówkę w postaci graficznej możemy umieścić na własnej stronie WWW. »

e-sklep

Rynek płatnościach e-commerce w 2016 roku

Rynek płatności e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Najpierw obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i intensywny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek roku 2016 to dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku. »

Słownik

Czym jest S.M.A.R.T.?

Praktycznie wszystkie współczesne płyty główne umożliwiają korzystanie z technologii S.M.A.R.T. W rozwinięciu skrótu jest to Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology, czyli system monitorowania i powiadamiania o błędach twardego dysku. Po aktywacji tego systemu twardy dysk na bieżąco sprawdza swój stan. Pozwala to wykryć nieprawidłowości w jego działaniu, a dzięki temu przewidzieć awarię i uchronić się przed utratą danych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Barbara Głowacka

Prawnik, konsultant podatkowy w Instytucie Studiów Podatkowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »