| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Budżet Domowy > Tanie zakupy > Zasada kontrastu

Zasada kontrastu

Analitycy decyzji konsumenckich, Whitney, Hubin i Murphy, twierdzą: kiedy przeciętny klient, wejdzie do sklepu odzieżowego z zamiarem kupna garnituru, prawie zawsze płaci więcej za różne dodatki, kiedy kupuje je po zakupie garnituru, a nie przed jego zakupem.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Monika Wolska-Bryńska

Radca prawny w Departamencie Kontroli Podatkowych w Kancelarii Prawno-Podatkowej Mariański Group

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »