| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Budżet Domowy > Tanie zakupy > Czy opłaca się kupić telewizję, Internet i telefon w pakiecie 3 w 1?

Czy opłaca się kupić telewizję, Internet i telefon w pakiecie 3 w 1?

Eksperci podkreślają, że można dużo zaoszczędzić, decydując się na zakup pakietu, obejmującego tzw. usługi teleinformatyczne, czyli telewizję, Internet i telefon. Na polskim rynku działa kilku dużych dostawców, którzy prześcigają się w wymyślaniu połączonych pakietów. Jaki zestaw warto wybrać?

Jednym z pierwszych ułatwień, które pojawia się, jest wygoda. Za wszystkie 3 usługi przychodzi do nas rachunek od jednego operatora, płacimy tylko raz, a nie trzy. Dodatkowo, decydując się na opcję pakietu połączonych usług, często dostajemy upominek bądź zniżkę od naszego dostawcy. Wybierając najciekawsze pakiety zintegrowanych usług, dla potrzeb niniejszego artykułu, w przypadku dostępu do Internetu przyjęto wymóg prędkości przesyłu danych na poziomie min. 20 Mb/s. Przyjrzyjmy się dokładniej najatrakcyjniejszym ofertom, jakie możemy znaleźć na rynku.

Jeden z promocyjnych pakietów UPC to Superpakiet, dzięki któremu będziemy mieli dostęp do 3 usług. Są to:

* Internet Fiber Power 25 Mb/s za 41 zł – jeśli dokonamy zakupu pakietu przez stronę upc.pl, dostaniemy opcję bezprzewodowego połączenia za 0 zł, ale uwaga, oferta jest ograniczona do wyczerpania zapasów routerów Wifi,

* Telefon Minuty do wszystkich 240 – otrzymujemy 240 minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia stacjonarne w Polsce i wybranych krajach Europy oraz na połączenia komórkowe do sieci Era, Orange i Plus,

* Telewizja – są tutaj 3 opcje do wyboru: MAX HD z nagrywarką za 76 zł; Select HD z nagrywarką za 63 zł oraz Select HD za 53 zł.

Cena całego pakietu, w zależności od wybranej opcji telewizji, wynosi 163 zł, 150 zł albo 140 zł.
Opłata instalacyjna kosztuje 50 zł bądź 100 zł i została skorygowana z danym wariantem telewizji. Co więcej, obniżka miesięcznej opłaty abonamentowej za usługi podstawowe zostaje przyznana „na zawsze”, tzn. wysokość rabatu jest stała przez cały okres trwania umowy, czyli 24 miesiące, i nie zmniejsza się nawet po jej zakończeniu! Wszystko podano w sposób prosty i przejrzysty.

Dowiedz się także: Jakie są rentowności wynajmu mieszkania, lokat i obligacji?

Ten operator ma w swojej ofercie pakiety Quattro, w skład których wchodzą 4 usługi: Internet, telewizja, telefonia komórkowa oraz stacjonarna. Zestawy te można zakupić w 4 wariantach: ekonomicznym, optymalnym, dla wymagających i SUPER. Każdy z nich różni się ceną oraz parametrami usług. Przykładowo w pakiecie dla wymagających, który kosztuje 149 zł, otrzymamy:

* Telewizję, pakiet BasicPLUS, HD Pack i dekoder HD,

* Internet do 20 Mb/s,

* Telefon stacjonarny, w tym 250 min/mies. i aparat Veris Derby 300,

* Telefon komórkowy, w tym 30 min./mies. I aparat Nokia 1800 lub Internet mobilny 0,25 GB wraz z modemem Option Icon 505.

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Rynek usług teleinformatycznych w Polsce jest na tyle rozwinięty, że można wybierać między kilkoma dużymi operatorami.
Rynek usług teleinformatycznych w Polsce jest na tyle rozwinięty, że można wybierać między kilkoma dużymi operatorami.

CIT 2018. Komentarz299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Kopijer

Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London). Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute oraz metodologii Human Performance Improvement, ASTD. Certyfikowany Coach LMI™. Ponad 20-letnie doświadczenia menedżerskie i biznesowe zdobywał, jako Prezes 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń, Prezes American Society for Training and Development na Polskę, Wiceprezes polskiego oddziału International Institute of Coaching, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Project Manager Misji Studyjnych w renomowanych przedsiębiorstwach w Anglii, Francji Niemczech, Holandii i Belgii, organizowanych przez Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Finansów oraz udziałowiec i menedżer różnych firm szkoleniowych i doradczych. Doświadczenie w HR zdobywał, jako specjalista ds. szkoleń w centralnym zarządzie Poczty Polskiej oraz HR Manager w KOMA S.A.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK