| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Mailing: warto zadbać o dobrą relację z klientem w sieci

Mailing: warto zadbać o dobrą relację z klientem w sieci

Kiedy klient rejestruje się na naszej stronie, system wysyła mu informację, że potwierdził jego zgłoszenie. Oprócz tego maila, warto wysłać po jakimś czasie kolejnego maila do klienta, tym razem z podziękowaniem za rejestrację.

Aby taki mail zadziałał nie powielaj jednak przy tym starych szablonów – zwykłe „dziękujemy za zgłoszenie” może tylko zniszczyć dobre relacje z klientem już na wstępie. Zdobądź się na większą kreatywność! Daj odczuć odbiorcy maila, że jest przez Twoją firmę traktowany indywidualnie, że jego zgłoszenie zostało zauważone przez pracowników firmy.

Przy rejestracji klient zostawia mnóstwo cennych informacji o sobie (płeć, wiek, branża, zawód itp.), warto wykorzystać je do personalizacji maila powitalnego.

Wykaż się przy tym oryginalnością i szacunkiem do klienta. Pamiętaj, że nikt nie lubi być traktowany gromadnie i nie chce otrzymywać maili z automatu. Dlatego pierwsza zasada: niech każdy mail będzie podpisany imiennie przez pracownika lub pracowników firmy. Lepiej napisać „pozdrawiam serdecznie Anna Nowak z działu sprzedaży firmy X” niż „Pozdrawiamy”, które brzmi ogólnie i bezpłciowo. Klient bowiem przywiązuje się do osoby.

Maila powitalnego wyślij kilka godzin po otrzymaniu zgłoszenia, aby klient miał wrażenie, że list został osobiście napisany przez pracownika firmy. Należy jednak przypilnować, aby takie maile były wysyłane w realnych godzinach pracy. Otrzymanie takiego maila o 23 wieczorem od razu nas zdemaskuje. Mail musi sprawiać wrażenie, że został specjalnie napisany do tego konkretnego klienta. Zatem zadbaj o jak najwięcej osobistych akcentów.

Więcej: Mail powitalny do klienta

Zobacz także: ABC firmy Wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Treco Inspiracja do sukcesu

Portal dla szkoleniowców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »