REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przedsiębiorcy wzmocnią promocję polskiej gospodarki

REKLAMA

REKLAMA

Największe organizacje biznesowe powołują koalicję Pro-Polska, która będzie działać na rzecz wdrożenia skutecznego systemu promocji polskiej gospodarki za granicą. Inicjatorem przedsięwzięcia są organizacje skupione w Kongresie Przedsiębiorczości.

Koalicja chce skłonić rząd do stworzenia i wdrożenia spójnego systemu promocji naszej gospodarki za granicą, wsparcia polskiego eksportu i napływu inwestycji zagranicznych do Polski.

REKLAMA

W dniu 8 stycznia 2010 roku odbyło się spotkanie inauguracyjne koalicji Pro-Polska, w którym udział wzięli: Amerykańska Izba Handlowa, Konfederacja Pracodawców Polskich, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Związek Rzemiosła Polskiego, Business Centre Club, Polska Izba Turystyki, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce i Włosko-Polska Izba Handlowo-Przemysłowa.

Tymczasowym przewodniczącym koalicji został wybrany Roman Rewald, Przewodniczący Kongresu Przedsiębiorczości i Prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce. Będzie on pełnił obowiązki do czasu wybrania stałego przewodniczącego i dwóch zastępców.

Do Koalicji planują przyłączyć się także inne organizacje przedsiębiorców, „think tanki” i instytucje non-profit.

Zobacz także: Finanse.wieszjak.pl

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Przedsiębiorcy oczekują od rządu systemu porządkującego obecny nieład w działaniach promocyjnych. Do tej pory aż 60 różnych urzędów i instytucji prowadziło nieskoordynowane przedsięwzięcia na rzecz promocji naszego kraju, co sprawiało, że wydawane co roku 100 milionów złotych na ten cel przynosiło mizerne skutki.

Biznesmeni zaznaczają, że w naszym kraju nadal nie ma wyspecjalizowanej agencji rządowej odpowiedzialnej za promocję kraju i jego gospodarki, a ostatni projekt w tej sprawie utknął w Sejmie dwa lata temu i żaden nowy dokument nie został przyjęty przez rząd, choć projekt ustawy o systemie promocji gospodarczej był przewidziany w planach RM na II półrocze 2009 roku. W związku z powyższym przedstawiciele polskiego biznesu postanowili połączyć siły i zawiązując Koalicję Pro-Polska pomóc rządowi wprowadzić w życie długo oczekiwany i niezwykle ważny dla naszego kraju system promocji.

KP/IN

Zobacz także: ABC firmy Wieszjak.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wskaźnik koniunktury GUS. Gastronomia i zakwaterowanie z największym wzrostem

    Zakwaterowanie i gastronomia znalazły się wśród branż, w których notowany był do tej pory dodatni wskaźnik koniunktury (informacja i komunikacja oraz finanse i ubezpieczenia).

    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    REKLAMA

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    REKLAMA

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA