| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Rynek reklamowy ma szansę na wzrost

Rynek reklamowy ma szansę na wzrost

Reklamodawcy przestali ciąć budżety, a niektórzy nawet rozważają ich zwiększenie. W tym roku rynek reklamowy ma szanse na kilkuprocentowy wzrost.

W tym roku wydatki firm na reklamę w mediach mogą być średnio o 2–3 proc. wyższe niż w ubiegłym roku, który zakończył się 10–12 proc. recesją.

Tak oceniają prezesi największych domów mediowych, zajmujących się planowaniem wydatków czołowych firm na rynku, m.in. z takich branż jak FMCG (dobra szybko zbywalne), banki, firmy telekomunikacyjne, żywnościowe, motoryzacyjne i farmaceutyczne.

– Widać większy optymizm wśród firm. Wszystkie nasze tegoroczne budżety są wyższe od ubiegłorocznych. Oczywiście, wszystko może ulec zmianie, to zależy od sytuacji na rynku. W tym momencie szacuję jednak, że rynek wzrośnie w tym roku nawet o około 5 proc. – mówi DGP Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group, grupy domów mediowych, które pracują dla takich firm, jak m.in. Grupy Żywiec, Renault czy Henkel Polska.

Więcej: Polski rynek reklamy może wzrosnąć o 2-3 proc. w 2010 roku

Zobacz także: Finanse i rozwój Wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Halina Kochalska

Analityk Gold Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »