| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Miej oko na dłużników

Miej oko na dłużników

InfoMonitor walczy ze stereotypem postrzegania biura informacji gospodarczej jako tzw. „czarnej listy” i komunikacji „komorniczej”.

W tym celu InfoMonitor (BIG) sięgnął po radę agencji reklamowej, która stworzy dla biura nową komunikację marketingową. Do biznesmenów ma przemówić m.in. nowe hasło komunikacyjne BIG „Miej oko na dłużników”.

W opinii pomysłodawców to przesłanie ma skłonić przedsiębiorców do tego, by każdy biznesmen pilnował swoich pieniędzy i sprawdzał kontrahentów tak skutecznie, jak robi to system bankowy.

Marcin Ledworowski, wiceprezes InfoMonitor BIG zaznacza, że bezpośrednia interakcja z klientami i skrócenie dystansu spowoduje zwiększenie zainteresowania klientów odpowiednim poziomem zabezpieczenia i skutecznymi sposobami na odzyskanie długów od dłużników.

InfoMonitor/IN

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Andrzej Jastrzębski

Adwokat, specjalista w zakresie prawa cywilnego i rodzinnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »