| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Testy w biznesie – jak i po co są stosowane

Testy w biznesie – jak i po co są stosowane

Testy są wykorzystywane w firmach do różnych celów – nie tylko np. w rekrutacji i nie tylko przez dyplomowanych psychologów. Jak duża jest skala tego zjawiska, w tym proceder nielegalnego wykorzystywania testów, o nie zawsze znanych własnościach psychometrycznych? Jakie kryteria są stosowane przy wyborze testów w zależności od celów? Jakie są źródła ich pochodzenia? Czy, wreszcie, nie wyciąga się zbyt daleko idących wniosków z uzyskiwanych wyników?

Na te m. in. pytania przyniesie odpowiedź wspólne badanie ankietowe Pracowni Testów Psychologicznych, Instytutu Rozwoju Biznesu i Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem. Jest ono adresowane do osób, które stosują testy w swoich organizacjach. Wyniki ankiety posłużą do doskonalenia standardów tej praktyki oraz wpłyną na podniesienie jakości i efektywności testów dostępnych na polskim rynku. Pokażą też, jak w perspektywie najbliższych 10 lat będzie się kształtować zapotrzebowanie biznesu na tego rodzaju narzędzia badawcze.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety wszystkie osoby, które chcą podzielić się swoim doświadczeniem w stosowaniu testów w firmach.

Wyniki przedstawimy już wkrótce.

Przeczytaj również: O zarządzaniu reputacją online na Naszej Klasie, Facebooku - kilka porad

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Majtkowski

Analityk Expandera

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »