| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Testy w biznesie – jak i po co są stosowane

Testy w biznesie – jak i po co są stosowane

Testy są wykorzystywane w firmach do różnych celów – nie tylko np. w rekrutacji i nie tylko przez dyplomowanych psychologów. Jak duża jest skala tego zjawiska, w tym proceder nielegalnego wykorzystywania testów, o nie zawsze znanych własnościach psychometrycznych? Jakie kryteria są stosowane przy wyborze testów w zależności od celów? Jakie są źródła ich pochodzenia? Czy, wreszcie, nie wyciąga się zbyt daleko idących wniosków z uzyskiwanych wyników?

Na te m. in. pytania przyniesie odpowiedź wspólne badanie ankietowe Pracowni Testów Psychologicznych, Instytutu Rozwoju Biznesu i Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem. Jest ono adresowane do osób, które stosują testy w swoich organizacjach. Wyniki ankiety posłużą do doskonalenia standardów tej praktyki oraz wpłyną na podniesienie jakości i efektywności testów dostępnych na polskim rynku. Pokażą też, jak w perspektywie najbliższych 10 lat będzie się kształtować zapotrzebowanie biznesu na tego rodzaju narzędzia badawcze.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety wszystkie osoby, które chcą podzielić się swoim doświadczeniem w stosowaniu testów w firmach.

Wyniki przedstawimy już wkrótce.

Przeczytaj również: O zarządzaniu reputacją online na Naszej Klasie, Facebooku - kilka porad

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Hewalex Leszek Skiba

Firma Hewalex jest polskim producentem kolektorów słonecznych o największym udziale w rynku.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »