| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Programy dla dzieci wolne od reklam

Programy dla dzieci wolne od reklam

Nawet 30-minutowe filmy i programy publicystyczne będą mogły być przerywane reklamami. Wyjątkiem będą audycje dla dzieci i transmisje uroczystości religijnych.

W telewizji i radiu częściej będą emitowane reklamy. Film czy program będzie można przerwać blokiem reklam, jeżeli trwa przynajmniej 30 minut, a nie 45, jak to jest obecnie – takie rozwiązanie przewiduje projekt założeń do nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, którym dziś ma zająć się Rada Ministrów.

Rozwiązania, które proponuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zniosą także obecny zakaz przerywania reklamami audycji publicystycznych, dokumentalnych i religijnych, które trwają krócej niż 30 minut. Wyjątkiem będą transmisje uroczystości religijnych oraz programy dla dzieci. Reklamy nie przerwą także serwisów informacyjnych.

Spoty reklamowe i telesprzedażowe, które przerywają audycję, będą mogły być emitowane nawet co 10 minut, ale ich czas nie będzie mógł przekroczyć 12 minut.

Więcej: Programy dla dzieci i informacyjne bez reklam

Polecamy: Prawo autorskie Wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

nazwa.pl

Usługodawca w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »