| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Firmy turystyczne zmniejszyły liczbę ofert

Firmy turystyczne zmniejszyły liczbę ofert

Większa o nawet 40 proc. sprzedaż zagranicznych wycieczek na lato, przy spadku liczby ofert o ponad 20 proc. w stosunku do roku ubiegłego, oznacza, że w środku sezonu może już nie być wolnych miejsc

Biura podróży w euforii – wracają dobre czasy dla turystyki. Klienci ruszyli na zakupy, wzrosty sprzedaży letnich wyjazdów sięgają nawet 40 proc. w porównaniu z okresem sprzed roku.

– Do końca lutego odnotowaliśmy 35 tys. rezerwacji na letni sezon. To oznacza, że już sprzedaliśmy ponad 30 proc. całej oferty – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

Podobnym wynikiem chwali się Itaka, która na sezon letni przygotowała miejsca dla 310 tys. osób. Biuro również sprzedało już 30 proc. oferty.

– Dobrze wypadła także sprzedaż zimowa. Nabywców znalazło 50 tys. ofert – dodaje Piotr Henicz z Itaki.

Więcej: Może zabraknąć wycieczek, bo biura ograniczyły ofertę

Polecamy: Mała firma Wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Grzegorz Frątczak

Doświadczony coach i trener biznesu, menedżer z dyplomem MBA. Ekspert w CEO Solutions. Akredytowany trener w Ernst &Young Academy of Business.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »