| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Stacje telewizyjne zarabiają na product placemencie

Stacje telewizyjne zarabiają na product placemencie

Największe polskie stacje telewizyjne zarobiły przez pierwsze dwa miesiące tego roku ponad milion złotych na ukrytej reklamie w swoich serialach.

W Polsce taka forma reklamy nie jest oficjalnie dopuszczona. To się jednak ma zmienić jeszcze w tym roku. Liderem w product placemencie, czyli tzw. lokowaniu produktów w programie, filmie lub serialu telewizyjnym, jest w tym roku TVN.

Według danych instytutu Pentagon Research stacja zarobiła w styczniu i lutym ponad 466 tys. zł. Niewiele mniej, prawie 390 tys. zł, trafiło z tego tytułu do TVP, a 165 tys. zł – do Polsatu.

Więcej: Telewizje zarabiają miliony, bo Brodzik w serialach jeździ suzuki

Polecamy: Finanse i rozwój Wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dominika Kłosińska-Pyka

Aplikantka radcowska w OIRP w Łodzi

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »