| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Poradniki > Marketing i public relations w małej firmie

Marketing i public relations w małej firmie

Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym --klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuł: Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tytuł oryginału: Practical Marketing and Public Relations for the Small Business

Autor: Moi Ali

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń

ISBN: 978-83-246-1872-9

Stron: 480

Cena: 49,00 zł


Przeczytaj fragmenty poradnika:

Książka do nabycia w księgarni internetowej Onepress.pl


reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Business Media Software Solutions

Firma zajmuje się zastosowaniem nowoczesnych technologii w procesie nauczania, komunikacji w biznesie i e-learningu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »