| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Biznes i finanse

Sprzedaż bezpośrednia - porady praktyczne

Aktualizacja: 18.10.2011

Może odbywać się wszędzie. Na targu, w domu, spotkaniu biznesowym, w czasie rozmów kuluarowych. Sprzedaż bezpośrednia, bo o niej mowa, to jedna z najstarszych form transakcji zawieranych w biznesie. Choć wymaga dużo energii i pracy, dobrze przeprowadzona, zazwyczaj przynosi spore zyski. W czym tkwi tajemnica dobrego handlowca? »

Rola przekazu wizualnego w biznesie

Aktualizacja: 07.10.2011

W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie firmy bez przekazu wizualnego. Prezentacje zdjęć, filmów, animacji są dziś powszechną praktyką. Wiele firm uruchamia tzw. firmowy kanał na popularnym portalu wideo YouTube, stąd minimum wiedzy na ten temat staje się standardem w nowoczesnym biurze. »

Chat i talk w użyciu biznesowym

Aktualizacja: 30.09.2011

Oprócz elektronicznych listów, transmisji dźwięku czy obrazu, w komputerach istnieje usługa, której odpowiednik trudno znaleźć wśród tradycyjnych form komunikowania. „Rozmowa”, „chat”, „talk” to coś pomiędzy bezpośrednim kontaktem głosowym a formą pisemną. »

Czy warto udzielać gwarancji na fakturze VAT?

Aktualizacja: 27.09.2011

Gwarancja może zostać udzielona również poprzez oświadczenie sprzedawcy na fakturze, a warunki takiej gwarancji należy wówczas oceniać przez pryzmat przepisów kodeksu cywilnego. »

Ekologiczna firma - co to właściwie znaczy?

Aktualizacja: 19.09.2011

Green is the new black – slogan świata mody jak ulał pasuje dziś do świata biznesu, który odkrywa, że zazielenianie biur i fabryk wpływa na środowisko, sprzyja budowaniu świadomości ekologicznej pracowników, a często przynosi także oszczędności. »

Firma w internecie - czym się kierować wybierając dostawcę usług hostingowych

Aktualizacja: 05.09.2011

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie własnej firmy w Internecie bez zaplecza w postaci solidnego hostingu. Wśród mnogości ofert na rynku warto jednak zwracać uwagę na niuanse w postaci dodatkowych usług i opcji. Może się bowiem okazać, że inwestując stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymasz pełen zestaw narzędzi potrzebnych do prowadzenia strony www. »

Crowdsourcing - sposób na promocję produktu i budowę wizerunku marki

Aktualizacja: 12.08.2011

Crowdsourcing to bardzo tani sposób na promocję produktu i budowę wizerunku marki. Przy odrobinie wyczucia i umiejętności marketingowego rzemiosła może być bardzo skuteczny. Crowdosourcing znajduje zastosowanie w wielu obszarach. W Polsce jeszcze mało popularny, choć już stosowany. Na czym polega crowdsourcing, kiedy z niego skorzystać i kiedy może przynieść najlepsze rezultaty. Na te i inne pytania związane z zastosowaniem crowdsourcingu postaram się odpowiedzieć. »

Aplikacje Google dla biznesu

Aktualizacja: 05.08.2011

Aplikacje tworzone na usługach Google to propozycja zarówno dla małych firm działających w środowisku internetowym, jak również rozbudowanych korporacji. Pozwalają one zaoszczędzić czas, maksymalnie skrócić obieg informacji oraz uprościć komunikację na linii B2C. Dodatkowo są dostosowane do potrzeb środowisk biznesowych, łatwe w konfiguracji i - co ważne - bezpłatne. »

Chcesz pozyskać kapitał? Wyemituj obligacje!

Aktualizacja: 28.07.2011

Emisja obligacji przez firmy jest atrakcyjnym sposobem pozyskiwania kapitału. Obligacje obecnie mogą wyemitować nawet małe przedsiębiorstwa.  Zainteresowanie takim sposobem zdobywania kapitału wzrasta. »

Polskie firmy nie znają swoich zagranicznych kontrahentów

Aktualizacja: 19.07.2011

Niewielka wiedza o zagranicznych kontrahentach, obdarzanie ich zbyt dużym zaufaniem i niedokładne czytanie umów – to trzy najczęstsze błędy polskich firm działających w handlu zagranicznym. »

W jaki sposób zlecić sporządzenie biznesplanu

Aktualizacja: 30.06.2011

Zamierzamy zlecić osobie fizycznej napisanie biznesplanu. Jakiego rodzaju umowę w tym zakresie należałoby zawrzeć i jakie zasady będą obowiązywać przy jej rozliczaniu? Czy będzie można zastosować 50% stawkę kosztów uzyskania przychodu? »

Dynamiczny rozwój przedsiębiorczości w regionie łódzkim

Aktualizacja: 24.06.2011

Ponad 30 tysięcy nowych miejsc pracy powstało w Łodzi w ciągu ostatnich pięciu lat. To efekt przekształceń rynku i zmiany strategii miasta. Centra usług biznesowych, produkcja AGD, logistyka i przemysł elektroniczny to nowe branże, które zaczynają się dynamicznie rozwijać w regionie łódzkim. »

Backup danych - konieczność ochrony firmy

Aktualizacja: 15.06.2011

Dane to jedne z najcenniejszych własności. Nic dziwnego zatem, że w trosce o ich zabezpieczenie uciekamy się do wielu sposobów – mniej lub bardziej profesjonalnych. Najlepszą metodą chroniącą nas przed utratą dokumentów jest wykonywanie kopii zapasowych – oczywiście za pomocą odpowiedniego oprogramowania. »

Coraz więcej sklepów wykorzystuje aromamarketing

Aktualizacja: 06.06.2011

 W Polsce nadal najczęściej wykorzystywana jest tradycyjna reklama audiowizualna. Coraz więcej firm korzysta z Internetu i mediów społecznościowych, bo dają wymierne efekty przy niewielkich nakładach finansowych. Nowością w Polsce jest aromamarketing. Około 2 tys. sklepów w Polsce korzysta w Polsce z marketingu zapachowego. Najczęściej wykorzystywane są zapachy na bazie kwiatu herbaty. »

Coraz więcej firm korzysta z internetowych brokerów usług kurierskich

Aktualizacja: 01.06.2011

Internetowi brokerzy stają się znaczącym graczem na rynku usług kurierskich. Ich klienci to głównie sklepy internetowe, firmy handlujące na portalach aukcyjnych oraz osoby okazjonalnie wysyłające przesyłkę. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Karol Walczak

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »