| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Biznes i finanse

Legalizacja poparcia wizowego do Arabii Saudyjskiej pierwszym krokiem do nawiązania kontaktów handlowych

Aktualizacja: 14.03.2012

Arabia Saudyjska jest jednym z krajów arabskich, który nabiera coraz większej wagi dla polskich firm eksportujących swoje towary. Kraj ten bowiem dysponuje ogromnym kapitałem oraz rynkiem zbytu. »

Duża firma - wyższy zysk na lokacie

Aktualizacja: 01.03.2012

Oprocentowanie nowych lokat dla przedsiębiorstw jest wyższe od oprocentowania nowych lokat dla osób fizycznych – wskazują dane NBP. W zależności od okresu depozytu, stawki różnią od 0,1 pkt. proc. do nawet 0,6 pkt. proc. Niestety zależność ta nie dotyczy najmniejszych firm. »

Internetowe portale tematyczne - skuteczna promocja firm, marek i produktów

Aktualizacja: 22.02.2012

Współcześnie internetowe portale tematyczne, podobnie zresztą jak telewizyjne kanały tematyczne, stały się bardzo skutecznym kanałem promocyjnym dla firm, marek produktów i usług. Tego typu portale świetnie się sprawdzają zarówno w działaniach reklamowych, jak i w działaniach typu PR. Ponadto linki do danej strony firmowej z uznanych i cenionych przez internautów portali, istotnie przyczyniają się do wzmocnienia pozycji tej strony w wynikach wyszukiwania w Google. »

Jak zadbać o użyteczność strony internetowej

Aktualizacja: 14.02.2012

Internet stał się już najczęściej wybieranym medium, które służy potencjalnym Klientom do wyszukiwania informacji. Niebagatelną rolę odgrywa w tym procesie sposób, w jaki zbudowana jest strona internetowa firmy czy serwisu. Użytkownicy sieci bardzo się niecierpliwią kiedy nie znajdują odpowiedzi na rozwiązanie swojego problemu. Użyteczność strony internetowej to łatwość w posługiwaniu się i wygoda w obsłudze serwisu. »

Pozycjonowanie stron www to efektywny sposób promocji firmy

Aktualizacja: 03.02.2012

Pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach to jeden z najbardziej efektywnych sposobów promocji firm, marek produktów oraz usług w Internecie. Poprzez pozycjonowanie możemy osiągnąć wiele celów, od zwiększenia liczby klientów po poprawienie wizerunku firmy w Internecie. »

Firmowa strona www zwiększa wiarygodność biznesu

Aktualizacja: 30.01.2012

Ponad połowa mikro firm, dokładnie 58%, nie ma swojej witryny internetowej – wynika z badań przeprowadzonych przez Tax Care. Im mniejszy biznes, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że będzie posiadał własną stronę. Przedsiębiorcy, którzy taką witrynę prowadzą, korzystają najczęściej z tanich domen, a miesięcznie na obsługę strony wydają nie więcej niż 50 zł. »

Co daje firmie zarządzanie długiem?

Aktualizacja: 24.01.2012

Odroczone terminy płatności dla odbiorców towarów lub usług, to nic innego jak forma pożyczki. Przedsiębiorcy, którzy chcą uniknąć kłopotów z odzyskaniem długów, powinni postępować zgodnie z pewnymi regułami. »

Jak czasowo wywieźć towary na Tajwan?

Aktualizacja: 12.01.2012

Z dniem 1 stycznia 2012 r. Krajowa Izba Gospodarcza rozpoczyna wydawanie dokumentu czasowej odprawy celnej w wymianie gospodarczej z Tajwanem. Jest to karnet CPD / China-Taiwan - dokument celny, który pozwala na bezcłowy i wolny od podatku czasowy przewóz towarów między Tajwanem a Polską na okres do jednego roku. »

Integracja Google Plus i YouTube - nowe możliwości dla firm?

Aktualizacja: 28.12.2011

Jesteśmy świadkami licznych procesów i zmian zachodzących na największym serwisie filmowym, jakim jest YouTube. Właśnie dokonuje się jego integracja z Google Plus, która według twórców ma stwarzać ogromne możliwości dla użytkowników na całym świecie. »

Ubezpieczenie utraty zysku

Aktualizacja: 16.12.2011

Ubezpieczenie utraty zysku (Business Interruption) w Polsce oferowane jest od dwóch dekad. Nie jest jednak popularne i nie wszystkie towarzystwa posiadają je w ofercie. W dobie kryzysu warto jednak przyjrzeć się temu ubezpieczeniu bliżej. Może to być naprawdę dobra opcja zabezpieczenia firmy. »

Partner w biznesie według polskich przedsiębiorców: rzetelny i wiarygodny

Aktualizacja: 15.12.2011

Polscy przedsiębiorcy, wybierając partnera biznesowego, kierują się przede wszystkim wiedzą o jego płynności finansowej i satysfakcją z wcześniejszych kontaktów z firmą – wynika z badania przeprowadzonego przez program Rzetelna Firma. Z kolei głównym źródłem wiedzy o wiarygodności potencjalnego kontrahenta są opinie innych przedsiębiorców i znajomych, dane zewnętrznych, wyspecjalizowanych w ich dostarczeniu podmiotów oraz posiadane przez niego referencje. Aż co dziesiąty przedsiębiorca nie dokonuje weryfikacji swojego przyszłego partnera w interesach. »

Jak wyegzekwować swoje należności od dłużnika

Aktualizacja: 08.12.2011

W Polsce wierzytelności pieniężne trafiające do egzekucji są egzekwowane tylko w około 40% spraw. Tak niski profil skutecznie egzekwowanych spraw nie wynika bynajmniej z braku majątku dłużników czy też niestaranności komorników sądowych. »

Promocja firm w serwisach zakupów grupowych

Aktualizacja: 05.12.2011

Popularność serwisów dotyczących zakupów grupowych zaintrygowała wiele firm. Niektóre z nich zwabione chęcią zysku, postanowiły pójść za modą i skorzystać z tego rodzaju działalności. »

Cenniki eksportowe na rynki Europy Wschodniej

Aktualizacja: 15.11.2011

Jednym z powszechnie wysyłanych dokumentów w związku z eksportem polskich towarów na rynki Europy Wschodniej m.in. Rosji i Ukrainy, jest cennik. »

Pozycjonowanie "long tail" - efektywny sposób na promocję sklepów internetowych i firm usługowych w wyszukiwarkach

Aktualizacja: 25.10.2011

W świetle badań potwierdzających fakt, że internauci zdecydowanie częściej kierują się organicznymi wynikami wyszukiwania niż podpowiedziami z linków AdWords, pozycjonowanie staje się jednym z najbardziej efektywnych sposobów na promocję firmy w wyszukiwarce. Jednakże w przypadku sklepów internetowych i firm usługowych, pozycjonowanie „long tail” jest znacznie bardziej efektywnym sposobem promocji w wyszukiwarce niż pozycjonowanie na frazy ogólne. Można nawet pokusić się o opinię, że pozycjonawanie „long tail” to przyszłość SEO w przypadku tego typu firm. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Krucka-Atak

Samodzielny specjalista ds. kadr z wieloletnim doświadczeniem, pasjonatka prawa pracy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »