| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes i finanse > Blog firmowy element obowiązkowy w komunikacji marketingowej

Blog firmowy element obowiązkowy w komunikacji marketingowej

Blogi firmowe to nieprzemijający trend w internetowej komunikacji marketingowej. Prowadzony z wyczuciem i zaangażowaniem, pozwala przedsiębiorstwu zaprezentować się w oczach klientów jako organizacja przejrzysta i wiarygodna. W aspekcie wizerunkowym, blog daje o wiele większe możliwości niż klasyczna reklama. Eksperci powszechnie wskazują, że blog to nie żadna tajna broń, jednak w praktyce jest doskonała. Przy niewielkim nakładzie sił, można osiągnąć naprawdę zadawalające efekty.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Roman Przasnyski

Główny analityk Gold Finance.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »