| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes i finanse > Budowanie lojalności konsumenckiej - wierność się opłaca

Budowanie lojalności konsumenckiej - wierność się opłaca

Koszty, jakie musi ponieść firma, żeby pozyskać nowych klientów są wyższe od tych, które generowane są przez działania prowadzone w celu zatrzymania obecnych. Jak należy poprowadzić działania w firmie by zbudować lojalność konsumencką? Jakie korzyści z tych działań będzie miał sam konsument?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Grzegorz Czarnecki

Dyrektor Ds. Sprzedaży Korporacyjnej Masterlease Polska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »